Proč Gräfenberg Walking?

Proč Gräfenberg Walking?
  • Díky pohybu paže - hůl a optimální technice rozpohybuje 90 % celkové svaloviny těla.
  • Spaluje až 400 kalorií za hodinu (ve srovnání s pouhými 280 kaloriemi za hodinu při normální chůzi).
  • Je optimální outdoorový trénink k redukci váhy.
  • Trénovat spolu mohou lidé s odlišnou fyzickou zdatností, což se o jakémkoli jiném sportu dá říci jen stěží.
  • Zlepšuje srdeční činnost a výkon oběhového aparátu.
  • Zvyšuje tepovou frekvenci o 5 - 17 tepů za minutu.
  • Je méně namáhavý než jogging, ale půso bením na oběhový a srdeční aparát je stejně efektivní.
  • Zlepšuje koordinaci.
  • Trénuje aerobní vytrvalost posiluje současně svaly horní poloviny těla volňuje napětí svalů v oblasti ramen a týlu. Působí preventivně proti bolestem v zádech, obzvlášť u lidí, kteří mají sedavé zaměstnání.
  • Významně zvyšuje pohyblivost páteře.
  • Šetří klouby a kolena.
  • Snižuje zátěž kolen u osob s nadváhou.
  • Je nejvhodnější outdoorové sportovní odvětví k rehabilitaci po sportovních úrazech.
  • Je velmi jednoduchý, lehce naučitelný a přirozený pohyb. Zprostředkuje na rovném terénu velmi jistý pocit při chůzi a tím představuje také pro starší lidi bezpečnou možnost pohybu.
  • Není závislý na terénu a ročním období. Dá se proto provozovat po celý rok, za každého počasí a také s normálním sportovním oblečením.
  • Při provozování tohoto sportovního odvětví je současně zlepšována vytrvalost jsou posilovány nohy, hýžďové svaly i veškeré svaly horní části těla. Trénovat se ale nedá do zásoby, proto je důležité mít z Gräfenberg Walking radost, trénovat pravidelně a po celý rok.
Image 1Image 2Image 3
1.1°