Naši klienti

Naši klienti

07.7.2023

Dobrý den paní Tomášková,se synem do lázní Jeseník jezdím již mnoho let a pobyt zde mu velice pomáhá po zdravotní i psychické stránce. Péče lékaře, terapeutů, fyzioterapeutů, oddělení klimatoterapie, kuchařek i uklízeček byla naprosto skvělá a profesionální. Všichni jsou ochotni pomoci v čemkoli a kdykoli. Všechno toto zasazeno do úchvatné přírody Rychlebských hor a Studničního vrchu tvoří symbiózu pro načerpání sil a zdárný průběh rehabilitace těla i duše.                          

Eva Václavková se synem Oliverem

 

27.3.2023

Ještě jednou bych vám ráda co nejsrdečněji poděkovala  za překrásných  21 dnů,  které jsem  u vás  především  vaší  zásluhou;  díky vaší vstřícnosti,  ochotě, toleranci, profesionalitě a zaujetím pro péči o pacienty mohla  prožít. Opravdu  jsem  si  u vás náramně odpočinula, zlepšil se mi  výrazně  zdravotní  stav  po  všech stránkách/ bolavé  kyčle a záda  již  nebolí,  dýchací  cesty  se vyčistily, zlepšil se mi  spánek a celkově  se cítím  mnohem klidnější a ve větší harmonii sama  se sebou. Jsem  vám  za to  nesmírně vděčná  a těším se, že získanou energií  zase  já  budu moci předávat lidem kolem sebe. Pevně  doufám,  že  se k vám  budu  zase  za rok  moci  vrátit. Se srdečným pozdravem Hana Beránková

P.S. V příloze  posílám  pár  fotek,  třeba vás  potěší. 

   

 

14.11.2022

Dobrý den pane řediteli, tímto e-mailem chci moc a moc poděkovat za možnost absolvování ozdravného pobytu v Priessnitzových léčebných lázní Jeseník.

jsem absolvovala v období 17.10.2022-31.10.2022 jako doprovod své vnučky KELLEROVÉ DANIELY, pobyt byl prostě úžasný – ubytování plně vyhovující pro děti s doprovodem (LD Mír), rozložení dětských léčeben propracované-všude blízko ( v dosahu několika desítek metrů byly všechny procedury, tělocvična, výtvarná dílnička, bazén, sauna i úžasné venkovní hřiště), přímo v lázeňském domě Mír jsme měli i herničku pro děti. V dosahu cukrárna s dětskou hernou, kde si mohli rodiče dát v klidu kávu a děti si zatím spolu hrály. Strava nám moc chutnala, byl výměr z několika možností a každý si mohl vybrat dle svých zvyklostí či zdrav. omezení, vnučka doma při jídle „zlobí“ a v lázních se s dětmi předháněli, kdo sní více polévky. Po celodenním pobytu a aktivitách venku se ptala, kdy půjdeme na oběd či večeři. Děti dostaly od paní kuchařky svačinky a ty si s hrdostí nesly i na vycházky do okolní přírody a chtěly je jíst venku na promenádě na lavičkách. Na ozdravný pobyt dohlížel lékař MUDr. Fiĺo, velmi milý a především zkušený lékař-alergolog, od kterého jsem získala mnoho informaci o nemoci a léčbě vnučky, které jsem využila nejenom v lázních, ale především v jejím dalším životě doma. Zdravotní sestřičky byly vždy ochotné, v ordinaci byly neustále k dispozici, velmi ochotné a vstřícné. V neposlední řadě byl pobyt zdravotním přínosem pro Danielu, rýma a kašel jí rychle odezněl (než při pobytu doma) a tam neměla žádné zdravotní potíže-tento dobrý zdravotní stav stále přetrvává i když ihned naskočila do kolektivu ve školce. No prostě samý benefit!

……. a tak bych mohla chválit další a další, vzpomínek mám mnoho a stále doma něco nadšeně vyprávíme.

 

16.11..2022

Lázeňské dámy by Vám moc chtěli poděkovat za úžasný pobyt v Priessnitzových lázních. Máte zde skvělý, sehraný kolektiv, který se o nás staral. Ubytování bylo taktéž bezvadné. Skvěle jsme si odpočinuli. Poklona těm, kteří se o vše starají. Zároveň bych chtěla pozvednout zdejší stravu nad úroveň. Jídla paní kuchařky Zuzky Koning byla úžasná. Vše bylo dokonale připraveno, za nás 10 hvězdiček. Zároveň pochvalu zaslouží servírky z restaurace, paní Lenka Mokra, Gabka Farská ..., které se o nás s láskou a úctou k hostům staraly. Vždy měli úsměv na tváří a dobrou náladu. Prostě srdce na správném místě.
Moc děkujeme za krásný pobyt,

Vaše lázeňské dámy, Iva, Katka, Katka, Zuzana (Mondeléz-Opávia, Vávrovice)

P.S. nebyli jsme zde na naposled

Děkuji Zuzka Zieglerová

 

5.11.2022

Vážený pane řediteli,

chceme Vám touto cestou poděkovat za krásný pobyt, který jsme u vás prožili v minulém týdnu (25.9. - 1.10.).

Děkujeme všem za pohodové dny, příjemné procedury, vzornou čistotu na pokoji, dobré jídlo, ochotu personálu ... také informovanost o různých akcích byla velmi dobrá. Upravený park a okolní krásná příroda jen přispěly k celkové spokojenosti.

Nemáme žádnou negativní zkušenost nebo poznatek, pobyt hodnotíme na 1*. Velmi rádi se k vám v příštím roce vrátíme.

Přejeme všem zaměstnancům jen to dobré do dalších dní i hodně spokojených klientů a Vám osobně dobré zdraví a hodně elánu do nadcházejících sezon!

S poděkováním,
Valešovi, Priessnitz, nová budova, pokoj 464

 

6.9.2022

Dobrý den

Chci Vám poděkovat a pochválit Vás za turnus od 1-22.8 kdy jsem byla ubytována v lázeňském domě Priessnitz kde jsem byla velice moc spokojená s Vašimi procedurami,ubytováním stravou prostě byl to fajn pobyt kdy jsem se domů vrátila odpočíata a nadšená. Bylo to i tím že mi bylo vyhověno aby mohla bydlet se svou kamarádkou z loňského roku a která byla perfektní spolubydlící. Pochválit bych chtěla i slečnu brigádníci která nám uklizela pokoj kde to bylo ciste a pěkně uklizene. Bydleli jsme v hlavní budově pokoj 412.Jeste jednou Děkuji za fajn pobyt u vás. Šťávová Michaela Opava.

 

28.7.2022

Dobrý den,

chtěla bych moc poděkovat za úžasný pobyt ve vašem hotelu.

Krásné prostředí, klid, procedury, které jsem si moc užila, výborné jídlo, milý a ochotný personál...moc se mi u vás líbilo!

Jana Strážnická

 

15.7.2022

Dobrý den,

Ráda bych vyjádřila velkou spokojenost při mém léčebném pobytu v lázních.

Ráda jsem tu poznala terapeuty co svoji práci dělají srdcem a nadšením a sestřičky, které se ke mě vždy chovaly velice mile a ochotně a dělaly procedůry ještě příjemnější.

V příloze zasílám zachycení míst v lázních mým uměleckým pohledem.

   

Ráda se tu budu opět léčit.

S přáním hezkého zbytku léta

Věra Dlouhá

 

30.5.2022

Dobrý den,

tímto mailem bych chtěla poslat pochvalu na personál hotelu Priessnitz a to konkrétně na paní recepční Miroslavu Javorovou, protože její přístup k zákazníkům je příkladný, velice milý a je velmi ochotná odpovědět a poradit. A to jsem mluvila i s ostatními, ale to se nedá srovnat. Tahle paní recepční je prostě profesionál a zasloužila by si určitě ocenit. Také chci moc pochválit uklízečky z 3 patra. Byla jsem naprosto spokojená s jejich službami. V neposlední řadě musím pochválit i celou gastronomii. Jídlo výborné a služby také.

Velice děkuji za velmi příjemný pobyt, který mi v pondělí 30.5. končí.

Přeji vám mnoho úspěchů a spoustu spokojených zákazníků

Bohuslava Koukolová

 

7.3.2022

Chvála lázním

Jsem dlouholetým hostem vašich lázní. A ráda se tam vracím.
Letos jsem pobývala v Priessnitzi od 23.června do 21. července na komplexním lázeňském léčení.
Byla jsem velice spokojená. Nejvíce mi vyhovovala strava a její samoobslužné podávání.
Člověk si mohl přijít, kdy chtěl, sedl si, kam chtěl a nabral si jídlo, na které měl chuť. Je to lepší způsob, než servírované jídlo. Kdo chtěl, dal si polévku, na další jídlo byla vždy dušená zelenina, několik příloh, maso vydávala paní. A ty saláty, byly výborné a dobře ochucené. Všechna jídla byla velice chutná. Chvála kuchařům! A ty pomazánky k snídani, pokaždé jiná a všechny výborné. Každý si nandal, kolik snědl a na co měl chuť a co měl rád. Jen ke konci pobytu mi  chyběl jídelníček vystavený před jídelnou.
Paní pokojská vzorně uklízela, každý den vysávala a často také převlíkala postele.
Pan doktor Kubánek byl také velice vstřícný, rozbolela mě ostruha na patě a hned mi napsal ultrazvuk. Také procedury neměly chybu.
Ráda se do lázní každoročně vracím a pokud zachováte způsob stravy, budu na výsost spokojená a jistě i všichni lázenští hosté.

 

S pozdravem
Mgr. Dagmar Dvorská
Olomouc

 

24.1.2022

Vážený pane řediteli,

při ohlédnutí za uplynulým rokem jsem si uvědomila, jak moc mi na jaře prospěl léčebný pobyt ve vašich lázních.
Z domova jsem odjížděla trochu s obavami, covid situaci dost komplikoval. Všechno ale probíhalo bez problémů, k mé naprosté spokojenosti.
Zdravotní péče byla jako vždy na vysoké odborné úrovni.
Veškerý personál vlídný, vstřícný. Velmi příjemně mě překvapil a potěšil nový způsob stravování v LD Priessnitz.
Delší časový úsek, kdy je možné přijít do jídelny na jídlo místo fixního termínu, neomezená doba konzumace místo přesně určeného, poměrně krátkého intervalu a možnost aktuálního výběru druhu jídla i jeho množství velmi podstatně přispívá ke klidu a pohodě při stolování. A tím samozřejmě k celkovému komfortu pobytu v lázních.
Myslím, že to není jen můj názor. Pokud vím, i ostatní nový způsob stravování velmi chválili.
Děkuji vám všem, vedení lázní i zaměstnancům, za dlouhodobou kvalitní péči
a přeji vám dobrý, úspěšný rok 2022.

S pozdravem
Blanka Keclíková

 

7.12.2021

Dobrý večer,pí.Tomášková!

Jsem teprve třetí den doma a stále myslím na nádherný pobyt u Vás ,v lázních Jeseník.
Celý týden pobytu jsem prožívala s nesmírnou spokojeností a s obdivem nad organizací celého toho ohromného lázeňského soukolí.Každé jeho kolečko bylo řádně "promazáno" a tak šlo všechno jako po másle!!!
Velký dík patří všem Vašim pracovníkům od lékaře po uklízečku.
Bylo to jedinečné a báječné prožívat celý týden v tak krásném prostředí...
Děkujeme a přejeme mnoho sil a chuti v této práci pokračovat.

S pozdravem
Milada Kocianová

 

11.11.2021

Vážený pane řediteli,

končím třítýdenní pobyt u vás v lázních a chtěla bych vám moc poděkovat. Můj ošetřující lékař, primář Novotný byl báječný a profesionální, všechny sestřičky a lázeňské milé a usměvavé. Na pokoji i ve společných prostorách absolutní čistota.
Je vidět, že se o lázně a odkaz Vincenze Priessnitze velmi dobře staráte.
Všechny procedury mi ohromně pomohly, přijela jsem k vám poprvé před dvěma lety a od té doby jsem nemusela být hospitalizovaná, doba v PN se zkrátila, což považuji za velký úspěch.
Pan primář mi navrhl, ať jezdím každý rok na pobyt hrazený pojišťovnou a zároveň jedenkrát ročně jako samoplátce, aby byl efekt vašich lázní maximální, tedy (jestli to finanční situace dovolí), v květnu se budu těšit.

Mějte se pěkně a ať se vám nadále daří,
Ivana Eignerová

 

1.11.2021

Pane řediteli,chtěla bych poděkovat a pochválit všechen personál .Jsem ubytovaná na Míru,chodili jsme zde na jídlo,obě paní u výdeje  byly vždy ochotné,mohli jsme vybírat ze 4-5 druhů jak snídaně ,obědy,večeře.Strava byla vždy chutná ,vše čisté,ubrousky,saláty,čaj ,ovoce vše stále k dispozici.Ve vaší lázních musím pochválit všechen personál od kuchyně přes úklid,maséry,cvičení,klimaterapii,koupele,údržbu zeleně a ostatní personál.Byla jsem zde moc spokojená a vše zde skvěle funguje.Moc děkuji, Kazdová Iva ,Mír ,pokoj 306.

 

30.10.2021

Vážená paní Straková, chtěla jsem poděkovat za pěkné lázně. Byla jsem velmi spokojená s ubytováním v Míru, tamní úklid výborný, velmi ochotné paní pokojské. Strava v Ripperu, velmi mi chutnalo, obě směny číšníků příjemní a ochotní. A procedury mi taky vyhovovaly a všude bylo moc fajn. Ani se mi nechtělo domů. Vyridte prosím mou velkou spokojenost i na ředitelství. Máte výborné zaměstnance. Děkuji moc i Vám za ochotu a přeji hodně zdraví a spokojenost. Jana Bumbova

 

17.8. 2021

Vážená paní ředitelko,

chtěla bych po návratu po měsíčním pobytu naší rodiny v lázních vyjádřit poděkování za krásný letní měsíc u vás, za procedůry, které naše děti moc baví a těší se na ně, za krásný zážitek letního kina, na které jsem se těšila hlavně já sama a celkově za to, že jsme si v této koronavirové době, kdy jsem celý rok se s dětmi učila, vařila, prala, prostě starala, mohla užít léto tak, jak má být. Sama jsem byla "na křížek", užívala koupele, masáže a přála bych každé mamince, aby tohle mohla zažít ve vašich lázních.
Budeme se těšit příští rok, s přáním krásných dní
Julie Vilkošová s rodinou.

PS: Chtěla bych pochválit pana doktora Fila za jeho lidský přístup a celkově za pěkné chvíle, které jsme s ním zažili. Je to velmi šikovný člověk a přejeme i jemu hodně zdravíčka a životní pohody.