Naši klienti

Naši klienti

7.3.2022

Chvála lázním

Jsem dlouholetým hostem vašich lázní. A ráda se tam vracím.
Letos jsem pobývala v Priessnitzi od 23.června do 21. července na komplexním lázeňském léčení.
Byla jsem velice spokojená. Nejvíce mi vyhovovala strava a její samoobslužné podávání.
Člověk si mohl přijít, kdy chtěl, sedl si, kam chtěl a nabral si jídlo, na které měl chuť. Je to lepší způsob, než servírované jídlo. Kdo chtěl, dal si polévku, na další jídlo byla vždy dušená zelenina, několik příloh, maso vydávala paní. A ty saláty, byly výborné a dobře ochucené. Všechna jídla byla velice chutná. Chvála kuchařům! A ty pomazánky k snídani, pokaždé jiná a všechny výborné. Každý si nandal, kolik snědl a na co měl chuť a co měl rád. Jen ke konci pobytu mi  chyběl jídelníček vystavený před jídelnou.
Paní pokojská vzorně uklízela, každý den vysávala a často také převlíkala postele.
Pan doktor Kubánek byl také velice vstřícný, rozbolela mě ostruha na patě a hned mi napsal ultrazvuk. Také procedury neměly chybu.
Ráda se do lázní každoročně vracím a pokud zachováte způsob stravy, budu na výsost spokojená a jistě i všichni lázenští hosté.

S pozdravem
Mgr. Dagmar Dvorská
Olomouc

24.1.2022

Vážený pane řediteli,

při ohlédnutí za uplynulým rokem jsem si uvědomila, jak moc mi na jaře prospěl léčebný pobyt ve vašich lázních.
Z domova jsem odjížděla trochu s obavami, covid situaci dost komplikoval. Všechno ale probíhalo bez problémů, k mé naprosté spokojenosti.
Zdravotní péče byla jako vždy na vysoké odborné úrovni.
Veškerý personál vlídný, vstřícný. Velmi příjemně mě překvapil a potěšil nový způsob stravování v LD Priessnitz.
Delší časový úsek, kdy je možné přijít do jídelny na jídlo místo fixního termínu, neomezená doba konzumace místo přesně určeného, poměrně krátkého intervalu a možnost aktuálního výběru druhu jídla i jeho množství velmi podstatně přispívá ke klidu a pohodě při stolování. A tím samozřejmě k celkovému komfortu pobytu v lázních.
Myslím, že to není jen můj názor. Pokud vím, i ostatní nový způsob stravování velmi chválili.
Děkuji vám všem, vedení lázní i zaměstnancům, za dlouhodobou kvalitní péči
a přeji vám dobrý, úspěšný rok 2022.

S pozdravem
Blanka Keclíková

7.12.2021

Dobrý večer,pí.Tomášková!

Jsem teprve třetí den doma a stále myslím na nádherný pobyt u Vás ,v lázních Jeseník.
Celý týden pobytu jsem prožívala s nesmírnou spokojeností a s obdivem nad organizací celého toho ohromného lázeňského soukolí.Každé jeho kolečko bylo řádně "promazáno" a tak šlo všechno jako po másle!!!
Velký dík patří všem Vašim pracovníkům od lékaře po uklízečku.
Bylo to jedinečné a báječné prožívat celý týden v tak krásném prostředí...
Děkujeme a přejeme mnoho sil a chuti v této práci pokračovat.

S pozdravem
Milada Kocianová

11.11.2021

Vážený pane řediteli,

končím třítýdenní pobyt u vás v lázních a chtěla bych vám moc poděkovat. Můj ošetřující lékař, primář Novotný byl báječný a profesionální, všechny sestřičky a lázeňské milé a usměvavé. Na pokoji i ve společných prostorách absolutní čistota.
Je vidět, že se o lázně a odkaz Vincenze Priessnitze velmi dobře staráte.
Všechny procedury mi ohromně pomohly, přijela jsem k vám poprvé před dvěma lety a od té doby jsem nemusela být hospitalizovaná, doba v PN se zkrátila, což považuji za velký úspěch.
Pan primář mi navrhl, ať jezdím každý rok na pobyt hrazený pojišťovnou a zároveň jedenkrát ročně jako samoplátce, aby byl efekt vašich lázní maximální, tedy (jestli to finanční situace dovolí), v květnu se budu těšit.

Mějte se pěkně a ať se vám nadále daří,
Ivana Eignerová

1.11.2021

Pane řediteli,chtěla bych poděkovat a pochválit všechen personál .Jsem ubytovaná na Míru,chodili jsme zde na jídlo,obě paní u výdeje  byly vždy ochotné,mohli jsme vybírat ze 4-5 druhů jak snídaně ,obědy,večeře.Strava byla vždy chutná ,vše čisté,ubrousky,saláty,čaj ,ovoce vše stále k dispozici.Ve vaší lázních musím pochválit všechen personál od kuchyně přes úklid,maséry,cvičení,klimaterapii,koupele,údržbu zeleně a ostatní personál.Byla jsem zde moc spokojená a vše zde skvěle funguje.Moc děkuji, Kazdová Iva ,Mír ,pokoj 306.

30.10.2021

Vážená paní Straková, chtěla jsem poděkovat za pěkné lázně. Byla jsem velmi spokojená s ubytováním v Míru, tamní úklid výborný, velmi ochotné paní pokojské. Strava v Ripperu, velmi mi chutnalo, obě směny číšníků příjemní a ochotní. A procedury mi taky vyhovovaly a všude bylo moc fajn. Ani se mi nechtělo domů. Vyridte prosím mou velkou spokojenost i na ředitelství. Máte výborné zaměstnance. Děkuji moc i Vám za ochotu a přeji hodně zdraví a spokojenost. Jana Bumbova

17.8. 2021

Vážená paní ředitelko,

chtěla bych po návratu po měsíčním pobytu naší rodiny v lázních vyjádřit poděkování za krásný letní měsíc u vás, za procedůry, které naše děti moc baví a těší se na ně, za krásný zážitek letního kina, na které jsem se těšila hlavně já sama a celkově za to, že jsme si v této koronavirové době, kdy jsem celý rok se s dětmi učila, vařila, prala, prostě starala, mohla užít léto tak, jak má být. Sama jsem byla "na křížek", užívala koupele, masáže a přála bych každé mamince, aby tohle mohla zažít ve vašich lázních.
Budeme se těšit příští rok, s přáním krásných dní
Julie Vilkošová s rodinou.

PS: Chtěla bych pochválit pana doktora Fila za jeho lidský přístup a celkově za pěkné chvíle, které jsme s ním zažili. Je to velmi šikovný člověk a přejeme i jemu hodně zdravíčka a životní pohody.